Kinoa (2016)

Frankrijk
Animatie

geregisseerd door Jean-Loup Martin
met de stemmen van Alexandre Aubry, Fily Keita en Brigitte Lecordier

Op een eiland leven de Kinguis. Het zijn er vier. Elk hebben ze boven hun hoofd een "kalouette" waarin hun meest uiteenlopende emoties en verlangens naar voren komen. Ketan, de klusjesman, vindt een machine uit die hij perfectioneert door deze emoties te gebruiken, maar Kliaou, de meest gevoelige onder hen, stoot een hartvormige bubbel uit en raakt bedroefd. Dus zullen haar drie vrienden er alles aan doen om haar te helpen.