Le Corps Sauvage (2019)

Frankrijk

geregisseerd door Cheyenne Carron
met Nina Klinkhamer, François Pouron en Christian de Beringhen

Diane is 25 jaar. Ze is op zoek naar een nieuwe manier van leven en gaat bij haar grootvader wonen. In het naburige bos gaat Diana boogschieten. De grootvader introduceert haar in de wereld van de jacht en brengt haar in contact met de dorpsbewoners die in harmonie samenleven. Deze harmonie wordt bedreigd door een groep jagers zonder ethiek. Diane is echter vastbesloten het dorp te beschermen en neemt het tegen de jagers op.