Agent of Deceit (2019)

Alternatieve titel: Who's Stalking Me?

geregisseerd door Michael Feifer
met Chelsea Ricketts, Michael Welch en Shari Belafonte

Amanda wordt tijdens een woningoverval bijna vermoord en blijft getraumatiseerd achter. Ze voelt zich niet veilig, maar krijgt veel steun van de aantrekkelijke rechercheur James Dawson. Hij werkt aan de zaak en zal haar de komende tijd beschermen. Het duurt niet lang voordat Amanda tot de ontdekking komt dat James een duister geheim verborgen houdt.