Exit (2018)

Alternatieve titel: Exit - Leaving Extremism Behind

Noorwegen / Duitsland / Zweden
Documentaire

geregisseerd door Karen Winther

Waarom sluiten jonge mensen zich aan bij extremistische groepen? En kunnen zij hun oude leven na het verlaten van zo'n groep weer oppakken? Filmmaker Karen Winther probeert in deze documentaire een antwoord op die vragen te krijgen. Voormalige radicalen bieden een indringende kijk in de cultuur van rechts, links en islamitisch extremisme in Europa en de Verenigde Staten.