Beers of Joy (2019)

Documentaire

geregisseerd door David Swift en Scott Owen

“Beers of Joy” werpt een blik op 's werelds favoriete magische elixir. Er zijn beelden van middeleeuwse kloosters, historische Duitse dorpen en brouwerijen van over de hele wereld die dienen als achtergrond voor vier mensen die zich onderdompelen in hun passie voor bier. Een internationaal befaamde brouwer en een gevierde chef ondernemen afzonderlijke ontdekkingsreizen door Europa en het vroege Amerika, terwijl twee bierkenners proberen te slagen voor het prestigieuze Master Cicerone-examen, een van de moeilijkste tests ter wereld.