Rett Vest (2017)

Noorwegen
Komedie / Drama

geregisseerd door Henrik Martin Dahlsbakken
met Ingar Helge Gimle, Benjamin Helstad en Iben Akerlie

De ontslagen muziekdocent Kasper neemt zijn transgender vader Georg mee op een roadtrip naar de westkust van Noorwegen. Als ode aan hun moeder en vrouw, reizen de twee naar een afgelegen eiland om daar met haar laatste quilt deel te nemen aan het nationaal kampioenschap. De reis is een aaneenschakeling van avonturen en bizarre situaties. Zo moeten ze kortstondig voor een baby zorgen en belanden ze middenin een winkeloverval.