Last Night I Saw You Smiling (2019)

Cambodja
Documentaire

geregisseerd door Kavich Neang
met Chunnat Pok, Kimleang So en Nary Bun

"Je denkt dat een huis niets anders is dan muren, ramen en een dak. Maar nu we weg moeten, breekt mijn hart." De vader van filmmaker Kavich Neang is een van de honderden bewoners die het iconische White Building in Phnom Penh moeten verlaten. Het woonblok zag de Rode Khmer komen en gaan, en huisvestte daarna een levendige artistieke gemeenschap. Nu zijn de ooit stralend witte muren grauw en gebutst. De sloop is nabij.