I Dream of Dance (2017)

Documentaire / Muziek

geregisseerd door Maria Demeshkina Peek
met Denise Wall, Travis Wall en Chantel Aguirre

"I Dream of Dance" is een documentaire over het dansgezelschap onder leiding van de legendarische Denise Wall en haar zoon Travis Wall dat met een Emmy Award werd bekroond. Denise wordt beschouwd als een van de grote dansleraressen van onze tijd, en haar gezelschap (ongeveer 25 tieners) is een van de beste in Noord-Amerika. De film volgt het verhaal van Denise, haar strijd tegen kanker terwijl ze 5 jongens grootbrengt, en haar oneindige passie om de levens van de kinderen die ze onderwijst te transformeren.