Breaking Habits (2019)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Robert Ryan
met Christine Meeusen

'Breaking Habits' volgt Christine Meeusen, een voormalig leidinggevende in het bedrijfsleven die inmiddels beter bekend staat als 'zuster Kate'. Nadat ze jarenlang door haar man was bedrogen, vluchtte ze met haar drie jonge kinderen en ontdekte de lucratieve handel van de cannabisteelt. In de rol van kloosterzuster richt ze vervolgens 'Sisters of the Valley' op, een bedrijf dat medicinale cannabisproducten maakt en verkoopt.