Je Sais Tomber (2018)

Alternatieve titel: Falling for Love

Frankrijk

geregisseerd door Alain Tasma
met Benjamin Voisin, Margot Bancilhon en Olivier Loustau

De twintigjarige Kevin wordt verliefd op Alice. Hij probeert zo dicht mogelijk bij haar in de buurt te komen en wil indruk op haar te maken. Haar jaloerse vriend Jean maakt het Kevin moeilijk.

avatar van Brix
"Licht drama", waarin hier en daar de humor ook nog even komt piepen.
Een jongeman (Kevin) probeert, uit liefde voor een (toekomstige) circusartieste, indruk op haar te maken.
Hij leert zichzelf een aantal kunstjes te paard aan, maar dat pakt niet helemaal naar verwachting uit.

Het grappigste gedeelte is dat waarin de jongen met seks moet betalen voor het lenen van het paard van een zwaarlijvige meid.

Het geheel heeft wel iets, en de cast brengt het overtuigend.
Het einde kwam voor mij redelijk onverwacht.