Antariksham 9000 Kmph (2018)

India
Avontuur / Drama

geregisseerd door Sankalp Reddy
met Varun Tej, Aditi Rao Hydari en Lavanya Tripathi

Een Indiase satelliet genaamd Mihira raakt in de ruimte buiten zijn baan. Als gevolg hiervan dreigt wereldwijd een grote communicatiestoornis. Het is aan een team van astronauten uit India om dit te voorkomen. Het probleem lijkt moeilijker op te lossen dan verwacht. Hoe kunnen ze het overwinnen? Een ingenieur die met pensioen is helpt om de situatie op te lossen. Er zijn echter vragen over zijn ware motieven.