Mumbai Pune Mumbai 3 (2018)

India
Familie / Muziek

geregisseerd door Satish Rajwade
met Swwapnil Joshi, Mukta Barve en Prashant Damle

Gautam en Gauri genieten van hun huwelijksleven en concentreren zich op hun carrière totdat ze met de ongeplande zwangerschap van Gauri geconfronteerd worden. Ze willen dit niet aan iemand onthullen, maar het nieuws verspreidt zich door familie via Dr. Shubhu. Gauri en Gautam besluiten de baby te aborteren. Maar Dr. Shubhu adviseert hen om met hun familie te overleggen. De dolblije familie is erg geïrriteerd over de beslissing van het koppel...