Lamunan Oi! (2018)

Alternatieve titel: A Punk Daydream

België
Documentaire / Drama

geregisseerd door Jimmy Hendrickx en Kristian Van der Heyden

"Indonesië, het land waar ik mijn bloed voor geef." Op de rand van de maatschappij en verwaarloosd door hun eigen familie. Het conflict van tienerpunker Eka en zijn ouders wordt aangedreven door een schreeuw om individuele vrijheid. Ondertussen leven niet zo ver daarvandaan lokale tattoostammen in synergie met de natuur. Ze strijden voor dezelfde idealen maar streven ook naar het behoud van hun identiteit.