My First Miracle (2016)

1 stem

Drama / Familie

geregisseerd door Rudy Luna
met Sean Patrick Flanery, Katya Martín en Quinton Aaron

De zestienjarige Angelica heeft niet lang meer te leven. Ze is een kankerpatiënt en er is weinig hoop. Ze is nog nooit verliefd geweest en heeft nog nooit een jongen gekust. Ze hoopt dat dit wel gebeurd, voordat het te laat is.

avatar van wwelover
Tergend slecht. Al is de poster nog slechter dan de film. Vreselijk ook hoe dom ze de kijkers inschatten door alles uit te moeten leggen met voice overs.