Being Rose (2017)

Alternatieve titel: Rose

geregisseerd door Rod McCall
met Cybill Shepherd, James Brolin en Pam Grier

Een ex-agente die weduwe is ontdekt dat ze een levensbedreigende ziekte kan hebben en besluit alleen een reisje te maken in een elektrische rolstoel om de schoonheid van het zuidwesten te verkennen. Tijdens haar tocht ontdekt Rose meer dan alleen de eenvoudige schoonheid van New Mexico wanneer ze Max ontmoet en verliefd op hem wordt. Max is een oude cowboy die op een keerpunt in zijn leven is beland. Soms kan liefde een grote impact hebben.