Under the Eiffel Tower (2018)

Alternatieve titel: Lost in France

Romantiek

geregisseerd door Archie Borders
met Matt Walsh, Judith Godrèche en Reid Scott

Stuart zit in een midlife-crisis. Wanhopig op zoek naar iets meer in het leven, besluit hij mee te gaan op vakantie naar Parijs met het gezin van zijn beste vriend. Terwijl hij onder de Eiffeltoren staat vraagt hij plots de 24-jarige dochter van zijn vriend, Rosalind, ten huwelijk, maar die wijst hem af. Wat volgt is een tocht over het Franse platteland waarbij hij een vriendschap sluit met een lokale voetballer en romantische mogelijkheden ontstaan met een knappe, onafhankelijke Franse vrouw.