Kate Nash: Underestimate the Girl (2018)

Documentaire

geregisseerd door Amy Goldstein
met Tom Biller, Linda Buratto en Kate Craig

Nash wordt enkele jaren gevolgd in haar pogingen om creatief onafhankelijk te blijven én de huur te kunnen betalen. Haar videodagboeken, beelden van opnamesessies en spetterende optredens laten zien waar ze zoal tegen op moet boksen. Met vallen en opstaan zien we Nash volwassen worden als zakenvrouw en als creatieve geest, waarmee ze ook andere jonge vrouwen laat zien dat ze kunnen leven – en creëren – op hun eigen voorwaarden. Nash betaalt haar derde plaat geheel uit eigen zak, organiseert een succesvolle wereldtour en verkast naar Los Angeles omdat ze daar meer kansen voor zichzelf ziet, als actrice bijvoorbeeld. Alles voor haar muziek, alles voor de fans.