Sin's Kitchen (2004)

geregisseerd door Fabien Pruvot
met Jeffrey Wright, Robert Miano en Pierre Cosso

In de Mojave-woestijn brengt het noodlot een zwerver, een ontrouwe vrouw, een rijke man, een gangster en zijn gespierde kompaan, hun gevangene, twee premiejagers en zes studenten bij elkaar. Na te veel alcohol te hebben gedronken onthult één van de studenten dat hij een wetenschappelijke doorbraak heeft bereikt die hem roem en rijkdom zal brengen. De zwerver en de vrouw praten in een kroeg met elkaar en het komt tot geflirt. De gangsters stoppen voor een biertje na het regelen van wat zaken en de premiejagers focussen zich op een bepaalde persoon. Dit alles resulteert in leugens, geheimen en zonden.