Amazon Hot Box (2018)

Actie

geregisseerd door James Bickert
met Ellie Church, Tristan Risk en Jett Bryant

Een onschuldige Amerikaanse studente wordt in de bananenrepubliek Rattica opgesloten in de gevangenis. Het strafsysteem van dit eiland staat onder toezicht van de kwaadaardige hoofd-bewaakster Von Krupp. Deze heeft de grootste informatie-extractor machine ter wereld gebouwd. Krokodillen, religieuze fanatici, psycho-gevangenen en op voodoo gebaseerde experimenten blokkeren haar elke ontsnapping.

avatar van joolstein
Als je bij het zien van de poster en het lezen van het plot denk hmm, dat klinkt fout, dan klopt dat helemaal! De film voldoet precies aan die verwachtingen. Tja en hoe goed je hem dus vind lig dan ook vooral aan hoe goed je Schlock-films vindt. Want dit is een soort van liefdevolle hulde aan van die gekke vrouwen-in-de-gevangenisfilms uit de jaren '70. Echter wel helemaal aangepast aan deze tijd. Over-de-top maar o, zo lekker! Je kan het eigenlijk zo gek niet bedenken en het is te zien! Stapels ontblote boezems, naaktgevechten, zombies, geweldige martelwerktuigen, seks-gas, bodemloze putten, karate-trappende KS-13 geheimagente Sixx (een yummy, Jordan Phipps) in een strak pakje en Ellie Church als een soort gereïncarneerde She Wolf; Inga Von Krupp. Wat wil je nog meer? Mijn advies is om de trailer te bekijken, en als je daar zelfs maar het minste plezier van hebt, dan zal ik zeker de film bekijken. Maar je bent wel gewaarschuwd; Het is Schlock van de bovenste plank!

avatar van Rickyman
Best vermakelijk soms zo'n fout filmpje, maar dit was op alle fronten gewoon te slecht. Niet één lichtpuntje..