Kanashi Iro Yanen (1988)

Japan
Misdaad / Drama

geregisseerd door Yoshimitsu Morita
met Tôru Nakamura, Masahiro Takashima en Miwako Fujitani

Ondanks zijn pogingen om een normaal leven als bankier te leiden raakt het leven van Tôru, de enige zoon van de Yubari-familie, verstoord door problemen die zijn vader veroorzaakt. Ook heeft Tôru nog steeds contact met een oud-klasgenoot van een andere yakuza groep. Hij besluit de groep van zijn vader te helpen door de manager van een nachtclub te worden, maar wanneer de strijd van zijn vader tegen de rivaliserende groep van de Miike-familie ontbrandt, raakt Tôru meer betrokken bij de territoriumoorlog dan hij wilde.