The Cabin (2018)

Verenigde Staten / Zweden
Horror / Thriller

geregisseerd door Johan Bodell
met Christopher Lee Page, Caitlin Crommett en Erik Kammerland

Harry en Rose vormen een jong, Amerikaans koppel. Ze willen er even tussenuit om tijd aan hun relatie te besteden en begeven zich naar een blokhut die eigendom is van de familie van Harry. De korte vakantie van het koppel wordt verpest, wanneer ze te maken krijgen met een kwaadaardige sociopaat. Een onvrijwillig kat-en-muisspel begint.

avatar van Larzz
Technisch aardig gemaakte horror thriller maar wat een bizar slecht beslissingen nemend hoofdrol stelletje. Bah. Hoe dom kun je zijn. Ook de killer overtuigd genigzins. Geen enkel motief. Zeer ergerlijk om naar te kijken allemaal. Om de domheid kon ik me nog wel vermaken. Snel maar weer vergeten.

avatar van jeroentjuhhhhh
Op werkelijk ieder front een complete miskleun. Bodell weet zijn talent vakkundig verborgen te houden in dit waanzinnig dom geschreven en lelijk geschoten allegaartje van ideeën die je al honderd keer beter uitgewerkt hebt zien worden. Ik zie bij dit soort films het eerste gesprek in een auto altijd als een soort mini-test voor de kunsten van de regisseur (lijkt zo makkelijk, maar is heel tricky) en hoewel de auto niet crasht, is dat stuk een fucking wreck. Hilarisch materiaal voor een masterclass 'hoe niet een dialoog te monteren'.