Female Human Animal (2018)

1 stem

Mexico / Verenigd Koninkrijk
Documentaire / Mystery

geregisseerd door Josh Appignanesi

Zowel mannelijkheid als de kunstwereld worden belicht met duistere humor in deze surrealistische en ondergrondse thriller, achtervolgd door de geest van Leonora Carrington. Een terugblik op surrealistische schilder Leonora Carrington opent de deur naar de fantasieën van haar curator, schrijfster Chloe. Met passie voor door het oeuvre en uit frustratie tegenover mannen en de wereld wordt Chloe’s leven al snel een donkere, obsessieve en psychoseksuele nachtmerrie.