Masha e o Urso (2016)

Alternatieve titels: Masha en de Beer: Naar de Bioscoop | Masha en de Beer: De Film

Rusland
Animatie / Familie

geregisseerd door Oleg Kuzovkov

Masha, een klein meisje, raakt bevriend met een beer, een voormalig circusartiest die nu een lekker rustig leven geniet. Masha belandt in allerlei avonturen die schade aanrichten aan het anderszins vredige en saaie bestaan van de beer. Daar wordt de beer wel eens chagrijnig van. Totdat hij ontdekt dat zijn leven zonder Masha wel erg saai zou zijn. Ze ontmoet onderweg veel andere personages: de nieuwsgierige eekhoorns, de altijd hongerige wolven, de sluwe haas, de egels, de mysterieuze vrouwelijke beer, zelfs de panda en de tijger en vele anderen.