Gallows Road (2017)

geregisseerd door Bill McAdams Jr.
met Ernie Hudson, Kevin Sorbo en Bill McAdams Jr.

Bob Collins heeft het allemaal goed voor elkaar: een lieve vrouw, twee kinderen en een jongere broer Seth, die tevens zijn zakenpartner is. Samen willen zij hun droom naleven en een antiekwinkel openen. Echter, deze winkel is niet zomaar een winkel…het was eigendom van Jake, de broer van de sheriff. Jake is een man met veel (drank)problemen en samen met zijn twee zonen Snake en Matty zorgen zij voor veel onrust. Zijn spirituele baas Frank probeert hem nog op het rechte pad te houden, maar tevergeefs… Dan verandert opeens alles, wanneer Puck (dochter van Jake) en Bay (zoon van Seth) elkaar ontmoeten. Zij gaan vissen en er ontstaat een hechte band tussen hen, met alle gevolgen van dien… Zal de liefde overwinnen en wordt alles vergeven?