Chasing Gold (2016)

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Edmond G Coisson
met Paul Sorvino, Robert Z'Dar en Fiona Dourif

Frank Walsh is een ervaren politiecommandant, die in zijn dienstjaren alles wel heeft meegemaakt. Wanneer zijn gepensioneerde collega en beste vriend Charlie vermoord wordt, neemt Frank de leiding over het onderzoek. Tegelijkertijd vraagt een oude vlam hem om haar spoorloos verdwenen dochter Judy te vinden. Hij vindt Judy al snel, maar ze blijkt zwaar in de problemen te zitten en betrokken te zijn bij duistere zaken. Naarmate zijn onderzoek naar Charlies moordenaar vordert, ontdekt hij dat Charlie een grote hoeveelheid goud in de kluis van zijn huis had en dat dit goud waarschijnlijk door de moordenaar is gestolen. Nu blijkt dat er verschillende criminele organisaties achter het fortuin aanzitten.