Broken Memories (2017)

geregisseerd door Michael Worth
met Rance Howard, Ivan Sergei en Kelly Greyson

De oude Jasper lijdt aan de ziekte van Alzheimer. Zijn zoon Levi komt terug naar huis om zijn vader te verzorgen. Het wordt hem allemaal teveel en Levi besluit om iemands hulp te zoeken. De keuze valt op de mooie, mysterieuze Maggie. Maggie moet met haar warmte en geduld zorgen voor de wederopbouw tussen vader en zoon en het onderhoud van de familieboerderij. Maar uiteindelijk verandert alles weer, als het turbulente verleden van Maggie duidelijk wordt.

avatar van Baboesjka
Wat een prachtige film! Een goed en sterk verhaal, erg mooi in beeld gebracht en goed gespeeld. Het heeft iets rustigs en dromerigs, enigszins poëtisch, en het keek erg fijn weg. Qua speelduur vind ik 'm ook prettig. Niet te kort, niet te lang. Pareltje! 4*