Mulher à Tarde (2010)

Brazilië
Drama / Experimenteel

geregisseerd door Affonso Uchoa
met Renata Cabral, Luísa Horta en Ana Carolina Oliveira

Drie jonge vrouwen leven samen in een huis in een grote Braziliaanse stad. Ze delen dezelfde ruimte, maar leven ook gescheiden: ieder heeft zijn eigen wereld. We zien ze op een willekeurige middag: eentje wil buiten nieuwe ervaringen opdoen, de andere kent een ongelukkig verleden en voelt zich gevangen binnen de muren van het huis, terwijl de derde vrouw de dingen krachtiger zou moeten voelen. Ze verdelen hun tijd tussen het vervullen van alledaagse taken en het doorgronden van het leven.