Xue Bao (2018)

China
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Siwei Cui
met Chen Chang, Ni Ni en Fan Liao

De Paektusan, hartje winter. Een agent wacht op transport, terwijl een groep criminelen poogt te ontsnappen, nadat ze op gestolen goederen is gestoten. In de afgelegen bergketen zullen beide partijen met elkaar de confrontatie moeten aangaan. De vraag over wie nu held of schurk is wordt in 'Savage' evenwel ondergeschikt aan het menselijke instinct om in de extreme omstandigheden te overleven.

avatar van Left4Dead
Begint aardig goed, verhaal trok mijn aandacht. Maar het verhaal verloor me naarmate de speeltijd verstreek. Het begon repeterend en in mindere mate ietwat saai aan te voelen. Jammer, het begin gaf me het gevoel een lekkere actieprent voorgeschoteld te hebben gekregen wat aan het eind toch weer een standaardje bleek te zijn.