Bizi Hatirla (2018)

Turkije

geregisseerd door Çagan Irmak
met Altan Erkekli, Tolga Tekin en Özge Özberk

Kaan heeft met moeite een hogere positie in zijn werk gekregen waardoor hij een goede carrière heeft opgebouwd. Terwijl hij zich bezig hield met zijn vrouw, kinderen en zijn werk, heeft hij zijn vader behoorlijk verwaarloost. Totdat hij op een dag wordt verplicht om voor hem te zorgen. Vanwege zijn drukke werk beslist hij om zijn vader naar zijn huis in Istanboel mee te nemen. Zijn vader is een zeer aardige man met een goed hart, maar voelt zich niet lekker omdat hij denkt dat hij mensen lastig valt en wil hierdoor terug.