Meng Hu Chuang Guan (1973)

Alternatieve titels: Challenge the Dragon | The Way of the Tiger | 猛虎闖關

Taiwan
Actie / Drama

geregisseerd door Kuan-Chang Li
met Chia Chuan Tang, Hung-Ying Shang-Kuan en Fang-Hsia Chang

Wanneer een plaatselijk bouwbedrijf een stuk land claimt dat wordt gebruikt als wandelroute voor handelaars, is er in eerste instantie veel protest. Dat verandert wanneer het bedrijf een stel gangsters inhuurt om iedereen die durft te protesteren een toontje lager te laten zingen. Wanneer een jonge man en zijn vader worden worden aangevallen door de gangsters, komt het nieuws terecht bij Uncle Matthew en die besluit om eens te gaan praten met de gangsters en het bouwbedrijf...