Subhmangal Savadhan (2006)

India

geregisseerd door Mahesh Kothare
met Niranjan Joshi, Urmila Kanitkar en Makrand Anaspure

Yash en Supriya zijn verliefd en willen binnenkort trouwen. Yash is de zoon van Jayant en Komal. Hij komt uit een rijke zakenfamilie die in een moderne cultuur leeft. Supriya is de dochter van Annasaheb Patil, een dorpshoofd, en wordt na haar moeders dood opgevoed door haar vader en haar tante Najuka in de dorpscultuur. Komal is een moderne vrouw en haat de dorpscultuur, terwijl Annasaheb en Najuka vasthouden aan hun roots in de dorpscultuur. De twee families staan niet klaar om hun ego's af te werpen, wat een misverstand creëert tussen de pasgetrouwde Yash en Supriya.