Serce Nie Sluga (2018)

Polen
Komedie / Familie

geregisseerd door Filip Zylber
met Roma Gasiorowska, Pawel Domagala en Ewa Chodakowska

Daria en Filip kennen elkaar al jaren en zijn de beste vrienden van elkaar. Filip is een klassieke "Peter Pan" en een echte hartenbreker van vrouwen. Na weer een andere, wilde nacht, wordt hij wakker naast een pas ontmoet meisje, en hij voelt dat hij zijn leven wil veranderen en betekenis wil geven. Hij herinnert een weddenschap die hij een tijd geleden heeft gemaakt met zijn beste vriendin, namelijk dat als ze geen serieuze relatie kunnen krijgen, ze samen zullen trouwen en een kind krijgen.