Jurassic Predator (2018)

Verenigd Koninkrijk
Actie / Avontuur

geregisseerd door Andrew Jones
met Lee Bane, Richard Dee-Roberts en Jason Homewood

Enkele wetenschappers zijn in een onderzoeksfaciliteit bezig met een geheim experiment. Zij willen een dinosaurus tot leven wekken en gebruiken daarvoor prehistorisch DNA. De wetenschappers denken dat het experiment hun beroemd en rijk zal maken, maar de problemen beginnen wanneer hun experiment slaagt. Ze wekken een reusachtige T-Rex tot leven en deze weet te ontsnappen. De bloeddorstige dinosaurus jaagt verschillende vakantiegangers de stuipen op het lijf.

Hele amateuristische B-film. Doet een beetje denken aan de Japanse Godzilla film uit de jaren '50.
Sla deze maar over ....