Srinivasa Kalyanam (2018)

India
Drama / Familie

geregisseerd door Satish Vegesna
met Raashi Khanna, Prakash Raj en Bhagyashree

Vasu "Nithin" is een goed opgevoede jongeman die tot een grote familie behoort waar ouders, grootouders en kinderen samenwonen onder één dak. Hij wordt verliefd op Sri, de dochter van een schatrijke zakenman en vertelt hem over zijn liefde voor zijn dochter. Maar deze laatste gelooft niet in ouderwetse formaliteiten van huwelijk en tradities. Slaagt Vasu erin de mentaliteit van de man te veranderen?