Home (2016)

1 stem

Horror / Drama

geregisseerd door Frank Lin
met Heather Langenkamp, Kerry Knuppe en Samantha Mumba

Carrie, een jonge religieuze fundamentalist, wordt verlaten door haar vader en moet bij haar moeder intrekken. Haar moeder is uit de kast gekomen, is met een vrouw getrouwd en heeft een kind gekregen: Tia. Wanneer Carrie's nieuwe ouders op reis gaan, is zij de aangewezen persoon om op Tia te passen. Er vinden echter allerlei griezelige voorvallen plaats die Carrie doodsbang maken. Carrie moet leren haar eigen angsten te overwinnen om haar kleine zusje te redden.