Splitting Image (2017)

Alternatieve titels: Married to a Murderer | I Married a Murderer

Thriller

geregisseerd door Nick Everhart
met Anna Hutchison, Aaron Arnold en Austin Arnold

Emma is opgevoed door haar grootmoeder en heeft altijd netjes gewerkt voor alles wat ze heeft. Wat ze niet heeft, is het perfecte huwelijk. Emma heeft altijd haar best gedaan een leuke man te vinden, maar werd keer op keer teleurgesteld. Op een dag ontmoet Emma de welgestelde Ted. De twee worden verliefd op elkaar en trouwen. Emma is ervan overtuigd dat ze ditmaal de juiste man gevonden heeft en dankzij Ted kan ze een luxe leven leiden. De problemen beginnen wanneer Frank, de tweelingbroer van Ted, terugkeert. Frank is jaloers op alles wat Ted heeft en blijkt uiterst gevaarlijk.