A Reckoning (2018)

Western

geregisseerd door Justin Lee
met June Dietrich, Kevin Makely en Todd A. Robinson

1871, Washington. De man van een vrouw genaamd Mary wordt omgebracht. Mary zint echter op wraak en is vastbesloten de moordenaar van haar man op te sporen. Ze laat haar hele leven achter en begint aan een gevaarlijke reis door de wildernis om de moordenaar te vinden. Zal Mary slagen in haar missie?

avatar van Left4Dead
Altijd jammer om de naam Lance Henriksen te lezen bij een b-film.
Ga er even aan ruiken maar ben bang dat de film er snel afgezet gaat worden.
Meg Foster komt ook nog weer eens om de hoek kijken, de rest van de cast is mij volledig onbekend.

Ah, dus de trolls hebben MM ook al ontdekt. 3,75 van 2 stemmen??? Ammehoela!

Wat doet MM of gaat MM uberhaubt doen tegen de trolls? Want iets zal er gedaan moeten worden.
Mijn suggestie: gewicht geven aan de oudheid van het account dat stemt. Dat is jullie meest betrouwbaar meetpunt.

avatar van Bammetje
gewicht geven aan de oudheid van het account gaat trolls zeker niet tegenhouden. Lijkt me geen goed middel.

Bammetje schreef:
Leg uit hoe dat niet gaat helpen?
En wat is jouw idee van een goed middel?

Trouwens, je weet dat asiatische stem-trollen op industrieel niveau, het goedkoopst zijn? Zou ik misschien ook niet kunnen laten voor mijn film. Kost mij bijna niks en levert brood op tafel voor de troll. Niks mis mee toch, ook niet ethisch.

Maar ja, bezoekersaantallen en businessmodel, hè MM? Die verleiding is ook te groot...

avatar van horizons
SaintNick schreef:
Ah, dus de trolls hebben MM ook al ontdekt. 3,75 van 2 stemmen??? Ammehoela!

Zijn niet eens trollen die eerste twee stemmers.
En oudheid? De ene is langer dan jouw lid van mm en de ander slechts jaartje korter.