Røverdatter (2018)

Noorwegen
Documentaire

geregisseerd door Sofia Haugan
met Sofia Haugan, Kjell Magne Haugan en Michelle Buer

Sofia, een kittige, pas afgestudeerde regisseur komt weer in contact met haar vader. Hij heeft meer in dan buiten de gevangenis gezeten en heeft tot nu toe een leven gehad vol met criminaliteit en verslavingen. Zijn grootste zorg is dat hij Sofia kwijt is geraakt. Haar hoop is hem op het rechte pad te krijgen en de banden zo weer aan te kunnen halen. Samen vechten ze tegen de verslaving en het systeem dat er eigenlijk zou moeten zijn om ze daarbij te helpen.