Devashappath Khote Sangen (2006)

Alternatieve titels: Deva Shapath Khota Saangen Khara Sangnar Nahi | शप्पथ खोट सांगेन खर सांगणार नाही

India

geregisseerd door Sanjeev Kolte
met Ashok Saraf, Avishkar Darvhekar en Priya Arun

'Chandu', een werkloze toneelspeler, liegt tegen zijn geliefde vrouw en vertelt haar dat hij een MBA-student is die bij een multinational werkt. Op aanwijzing van zijn mentor krijgt hij een baan als verkoopmanager door zichzelf ten onrechte te profileren als een zoon uit een rijk gezin dat in Zuid-Afrika woont en nu een kort bezoek brengt aan India. Hilarische situaties ontstaan wanneer zijn baas plannen heeft om zijn ouders te ontmoeten.