Soul Copyright (2017)

België
Thriller

geregisseerd door Frank Messely en Johan Vandewoestijne
met Gunther Vanhuyse, Sue Ann Yeoh en Alicia Lo Voi

Eindelijk, na jaren van ontbering en armoede, kan Colin Zsigmond, een pas gescheiden schrijver van middelbare leeftijd, met volle teugen van roem en rijkdom genieten. Op een avond, tijdens een lezing, ontmoet hij Phoebe Lee, een exotische vrouw met wie hij een passionele verhouding begint. Het lijkt wel alsof Colin de perfecte muze heeft gevonden. Phoebe is jong, verrukkelijk, dolverliefd en is bovendien afgestudeerd in Engelse literatuur. Maar haar mysterieuze gedrag begint hem te verontrusten. Er blijkt iets niet te kloppen wanneer hij ontdekt dat Phoebe er een tweede leven op nahoudt. Zijn verleden lijkt hem te hebben ingehaald om hem op een nogal onverwachte manier te terroriseren.

Overgeacteerd en irritant engels.