Fireman Sam: Set for Action! (2018)

Alternatieve titel: Brandweerman Sam - Klaar voor Actie!

Verenigd Koninkrijk
Animatie / Familie

geregisseerd door Gary Andrews en Clint Butler
met de stemmen van Steven Kynman, David Carling en Su Douglas

Als een brandende oliewagen met volle snelheid richting Piekepolder rijdt, is Brandweerman Sam direct klaar voor een gedurfde reddingsactie. Mandy en Sarah filmen zijn redding en plaatsen het op hun nieuwe website Piekepolder Online. De video van Sams heldendaad gaat viraal en wordt ook opgemerkt door een beroemde Hollywood regisseur. Hij wil dat Sam de hoofdrol gaat spelen in zijn nieuwe film. Alleen wil de jaloerse tegenspeler van Sam, deze rol ook en hij heeft er alles voor over om het van Sam af te pakken.

Vanaf 27 september in de bioscoop (Just Film Distribution)