Healing Hands (2018)

1 stem

Thriller

geregisseerd door John Murlowski
met Nicole Hayden, George Stults en Camila Banus

Mariah Wilson heeft het de laatste tijd erg lastig. Ze heeft er moeite mee te zorgen voor haar autistische zoon Jacob en en heeft veel stress op haar werk. Na een vervelend incident loopt Mariah een gebroken arm op. Ze huurt verzorgster Tess Harper in, en zij trekt bij Mariah en Jacob in om hen te helpen. Voor Mariah lijkt Tess een geschenk uit de hemel, vooral omdat ze al vlug een goede band opbouwt met Jacob. Tess is vastbesloten onderdeel te worden van het gezin en gaat ver om dit voor elkaar te krijgen. Maar wat wil zij van Mariah en Jacob?