Missing 411 (2016)

Documentaire

geregisseerd door Michael DeGrazier en Benjamin Paulides
met Nate Eaton, George Knapp en David Paulides

'Missing 411' is een documentaire over de soortgelijke verdwijningen van vijf kinderen in de natuurparken van Noord-Amerika. Het is niet een fenomeen dat zich slechts in de afgelopen decennia heeft voorgedaan. Het herhaalt zich telkens weer, zaak na zaak. 'Missing 411' legt uit dat de zoek- en reddingsploegen meerdere zoekoperaties hebben uitgevoerd in de gebieden waar de slachtoffers zijn verdwenen, maar niets kwam naar boven tot jaren later.