3 (2018)

Alternatieve titel: 3: An Eye for an Eye

Horror / Thriller

geregisseerd door Lou Simon
met Todd Bruno, Mike Stanley en Aniela McGuinness

Een vrouw die verkracht is kidnapt samen met haar man de verkrachter. Ze willen dat hij toegeeft dat hij schuldig is en zijn bekentenis opnemen op video. Het stel sluit de man op in de kelder van een afgelegen huis. De verkrachter blijft echter volhouden dat hij onschuldig is. Hoe ver zal het koppel gaan om een bekentenis te krijgen?

De 8.3 op imdb moet 3.8 zijn.