Family Vanished (2018)

Thriller

geregisseerd door Robert Malenfant
met Jennifer Taylor, Kelly Packard en Madison Dirks

Het gezin Styles keert huiswaarts na een lange vakantie. Bij thuiskomst ontdekken zij dat een criminele familie ingebroken heeft in hun huis en er al een tijdje verblijft. Ze gijzelen vader en dochter van het gezin Styles en geven moeder Lisa de opdracht geld op te nemen van haar zakelijke rekening. Het geld is grotendeels eigendom van haar cliënten. Na enige tijd slagen Lisa en haar gezin erin te ontsnappen. Ze gaan naar de politie, maar worden niet geloofd omdat ze denken dat Lisa fraude wil plegen. Lisa zet alles op alles om te bewijzen dat ze onschuldig is en gaat achter de criminele familie aan.