Magic Kimono (2017)

Letland / Japan
Komedie / Drama

geregisseerd door Maris Martinsons
met Kaori Momoi, Issei Ogata en Andris Keiss

De Japanse Keiko leeft al jaren teruggetrokken vanwege een familietragedie in Kobe. Zonder al te veel enthousiasme sluit ze zich aan bij een groep vrouwen die een kimonoshow gaat doen in Noord-Europa. Daar wordt ze onbedoeld een lokale beroemdheid. Haar verwarring verandert in zelfbewustheid, tot ze plots weer oog in oog staat met haar man die twintig jaar daarvoor spoorloos verdween.