The Electric Chair (1976)

Alternatieve titel: High Voltage

Misdaad / Drama

geregisseerd door J.G. Patterson Jr.
met Katherine Cortez, Larry Parks en Nita Patterson

Eerwaarde Samuel Moss probeert een goede man en een trouwe herder te zijn in zijn gemeente, maar hij worstelt met zijn eigen huwelijk. Zijn vrouw Clair heeft geen interesse in lichamelijke affectie. Tegelijkertijd heeft de mooie jonge Marilyn hetzelfde probleem met haar echtgenoot, maar ze probeert er op haar best uit te zien. Wanneer Samuel en Marilyn elkaars pad kruisen en hun problemen blootleggen, vinden ze troost in de armen van elkaar. De twee beginnen een affaire waardoor ze beiden hun levenslust terugvinden, zelfs als ze niet echt samen kunnen zijn, gezien de sociale gevolgen. Op een dag worden Samuel en Marilyn op wrede wijze vermoord. De lijst van de verdachten is lang. Maar wie heeft de minnaars gedood en moet veroordeeld worden tot de elektrische stoel?