4 Copas (2008)

Portugal
Drama / Romantiek

geregisseerd door Manuel Mozos
met Margarida Marinho, Filipe Duarte en Rita Martins

Diana is een tiener die op zoek is naar ware liefde, het soort liefde dat ze herkent in de relatie van haar vader Gabriel met haar stiefmoeder Madalena. Diana komt er echter achter dat Madalena een minnaar heeft, Miguel. Gabriel valt in een vreselijke depressie. Diana kan het niet meer aanzien en probeert om Madalena van Miguel te scheiden. Tijdens haar inspanningen vindt Diana wat ze echt wil, maar in de man die ze het meest haat.