Boost (2017)

Canada
Actie / Misdaad

geregisseerd door Darren Curtis
met Nabil Rajo, Jahmil French en Fanny Mallette

In de wijk Parc-Extension in Montreal werkt Hakeem in de wasstraat van zijn oom met zijn jeugdvriend Anthony. Na school en werk keert de tiener terug naar huis, waar hij als vervanging voor zijn afwezige vader zijn loon aan zijn moeder geeft, zodat het gezin kan overleven. Wat zijn moeder niet weet, is dat Hakeem en zijn vriend soms luxe auto's zoeken voor de lokale maffia, waar ook de oom van Hakeem bij betrokken is. Om meer geld te verdienen stellen de twee jongeren voor zelf de auto's te stelen voor de gangsters. Alles gaat goed, totdat Anthony een grote fout maakt.