Red Army Hooligans (2018)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad

geregisseerd door Steven M. Smith
met Jon-Paul Gates, Sharon Lawrence en Earl Ling

Tony is de leider van een beruchte groep hooligans uit Londen. Vlad is de leider van een groep Russische hooligans. De twee leiders liggen met elkaar in de clinch vanwege een eerder conflict en mogen allebei het wereldkampioenschap voetbal in Rusland niet bijwonen. Tony en Vlad zijn echter vastbesloten de strijd met elkaar aan te gaan en besluiten zelf verschillende wedstrijden te organiseren, zodat ze geld kunnen verdienen met gokken. De problemen beginnen wanneer er valsgespeeld wordt.